Sophiepollmann.reismee.nl

Het aftellen is begonnen [nog 14 uur]

Hee,

Nog even snel maar een blog typen voordat ik morgen vertrek, want wie weet hoe lang het duurt voordat ik weer internet zal hebben! [en het hoort er natuurlijk ook gewoon bij].

Alles is nu geregeld; ik heb mijn visum, mijn laatste vaccinaties vandaag gehad, gepakt [hopelijk niets vergeten!}, spullen voor het gastgezin [drop, shampoo enzovoorts] en knutselspullen voor het weeshuis ingepakt, iPod op het laatste moment nog aan het updaten, alles nog even tien keer checken en dan moe mijn bed in duiken.

De zenuwen beginnen nu steeds meer op te komen, maar het zijn goede zenuwen, een gezond soort spanning dat ik nu voel. Het besef dat ik toch voor vijf weken [nou ja, officieel vier weken] in 'de rimboe'/back to basics ga, begint echt door te dringen, maar ook yes, I ga naar Ghana toe! Ik ga het meemaken, me erin laten onderdompelen en zie wel hoe alles gaat lopen.

Tot de volgende blog!

x, Sophie.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active